kola

Skrivet den 2011-09-10 Klockan 16:52:42
red kola på hoppkursen, det gick fan åt helvete ;c skäms, självklart skulle jag börja grina också. men såhär såg banan ut ;
sexigt värre!
men vid hinder 3 gick det åt helvete, får inte med mig yttersidan med mina svaga små ben.
hoppade hinder 4 ist för 2.  värsta transportsträckan till hinder 6, han rejsar på som en idiot där och jag flyger efter som någon liten nybörjare. nä fyfan, lovar att dessutom kommer alla snacka skit om mig nu :c
jag orkar inte fixa fram någon bild ;d men nästa gång!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vi hoppade ungefär samma sak häromveckan ;D

Skrivet den 2011-09-10 Klockan 18:28:31
Blogg/Hemsida: http://dailyhorses.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback