jobb i stallet

Skrivet den 2011-09-25 Klockan 13:50:06
har jobbat i stallet, lite lagom trött haha. Men ah. Jag ska inte klaga, idag ska jag få min nya ridväst & sedan så ska vi om vi hinner köpa nytt smink. happyfaace! :d
här är btw bild på alla som var med på dressyrkursen för 3 veckor sedan, venne om jag lagt upp den ;p
Rebecca - Star, Nathalie - Timmy, Jossan - Maranello, Jag - Business, Emelie- Barbaerini
Jeppjepp, nu ska jag pilla lite på en design tills mamma är redo att åka. Bloggar mer sen! :3

Kommentarer
Postat av: william

söta hästar:3 var på hästtväling idag:D



SV; naw tackar:D

Är mina Spring-Modellbilder på min vän Daniela fina:D?

Skrivet den 2011-09-25 Klockan 15:29:25
Blogg/Hemsida: http://cookieboy.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback