i skolan igen ....

Skrivet den 2011-09-15 Klockan 08:28:02

i´gen bloggning från skolan :P men jaja har mamma kom hem igår så nu kan jag blogga hem ifrån men iaf igår va jag hos doktorn o jag fick veta att jag har bristningar i en sena på insidan av knät o de kan ta flera veckor te de blir bra :(

SITTER HÄR O VÄNTAR PÅ TYSKA LÄRAREN SOM BORDE KOMMA NU ... oppppsss de blev caps lock men jag orkar inte byta nu xP mhahhahah åker bort fredag - måndag o de e = ingen bloggning tyvärr men ja kanske gör lite tidsinställda :)


bjuder 7kt

 

ps ni vet att ni kan kolla på våra videos när jag rider på videofyme ???

puss


Kommentarer
Postat av: Sara - Only me

fin bild :D

o header ;D

Skrivet den 2011-09-15 Klockan 18:05:37
Blogg/Hemsida: http://ssasas.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback