hemma hos stella :P

Skrivet den 2011-09-23 Klockan 20:44:09

hemma hos stella nu igen vi ska göra Dummlekladdkaka nu mummmsss :) har målat naglarna oxå :) fin fint rosa o vitt :D såg just att jag kan magdans atkr det e så himmla coolt :) kanske lägger upp en video ??:P får fundera :D nu snor stella godisar av mig fyy å henne hhahaahahhaha o nu min mobil haha :) stella in my ♥  lyssnar på random musik och e allmänt övertrött med de menAS typ pigg !! :D imon blire hopp tävling på 70 cm på ridskolan ska få nån o filma så jag kan lägga upp tävlar mot Stella , Sofia B , Sofia T , Emelie o nåra fler o så jag dåe :) nu ska vi baka 8)

PS:  IMON FYLLER JAG ÅR OM 7 DGR SNACKA OM ATT JAG LÄNGTAR SKA HA FEST / PARY / KALAS / MIDDAG  jag vad man nu vill kalla det med mina fina vänner kanske kommer nåra av mina närmaste killar men nu måste jag verkligen dra stella stack just med mobilen 8) flummigt inlägg men men


xoxo

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback