håltimma

Skrivet den 2011-09-20 Klockan 14:06:05
idag hade vi håltimma igen! sista lektionen också, slutade 5 över ett :) jag skulle väl kunna tycka skolan är okej om vi alltid har så här många håltimmor, hihi(:

jag drog typ hem, sitter och lyssnar musik jättehögt hihi :d ska strax cykla tillbaka till skolan för att "hämta upp" erica så ska vi sen cykla till stallet, är verkligen inte taggad på att cykla men att rida .. OMG vill göra det nunununu ♥


förut, på karlshem. Jag. Vill. Tillbaka. ♥.
aja, ska strax börja åka tror jag :)
ska bara lyssna liiiite musik till hihi (y)

Kommentarer
Postat av: carolinhe med H

sv: vet inte riktigt vad det heter då det är ett script inlagt i kodmallen :)

Skrivet den 2011-09-20 Klockan 15:43:13
Blogg/Hemsida: http://carolinhes.nu

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback