Dag 3 - 4 bilder som gör mig glad

Skrivet den 2011-09-11 Klockan 16:13:45




1: Denna bilden får miga att inse hur mycket jag har gjort i livet o att se Usain Bolt slå världsrekord de var stort för mig att se detta live de e inte många som har de :)
2 : Denna bilden får mig att känna mig fin även om jag var himla deprimerad jusst då
3: Denna tjejen är en av mina bästisar o hon har det sjukt svår med fetma.. men denna kvällen var så fin :love:
4; Denna bilden togs i Hintertux för 3 veckor sen o tjejen bredvid mig är aylar från iran o hon betydde allt där o då min finaste vän :)



Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: jag pluggar till gymnasielärare :) Vad pluggar du?

Skrivet den 2011-09-11 Klockan 18:36:59
Blogg/Hemsida: http://lorissalovebomb.se
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: roligt att veta vad du har för piercings :D

Skrivet den 2011-09-11 Klockan 19:25:33
Blogg/Hemsida: http://vadfanskajagheta.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback