Dag 15 - En bild jag har tagit som betyder någonting

Skrivet den 2011-09-27 Klockan 21:37:06
den har jag inte tagit men den beyder når :) asså jag e inne i nån depp period igen asså inget funkar allt e sämst typ gillar inte mitt liv just nu  lixom de e så mkt i tonåren. killar , kläder, håret, utseende, kropp ja = nöjd med inget av detta kan lixom aldrig bli glad på riktigt .. ni försår nog vfö jag inte bloggat + att jag haft massa plugg te ett biologi o franska prov . .. hoppas allt detta blir bättre te lördag då jag fyller år och ska ha fest... men som jag känner nu inne i själen .. vill jag  bara strunta i den oxå.....


bilden betyder mycket jag mådde skiit men jag har mina fina vännner som gör att jag överlever  min vardag :D

stella , emma , sofia o du ... tack för att ni finns<3<3

hahaha låter som ett deppigt mångo men nej är bara lite ledsen o besviken

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback