Dag 04 - En person som betyder mycket för mig

Skrivet den 2011-09-12 Klockan 19:15:58
Malin ♥
Utan att veta om det fick hon upp mig ur min deprission, hon får mig att bli glad genom att "bara" skriva, vi hade bästa veckan sist jag träffade henne, och visst, vi bråkar mycket, men man bråkar mest med som man är mest lik. Hon gav mig chansen att träffa Shimano, vilket är den finaste häst (ponny!) jag någonsin träffat, hon har lärt mig mer om hästar & hon är fruktansvärt generös. Jag Älskar Dig <3


Tack för att du finns ♥
bilder fotade av lasse karlsson, ©


Kommentarer
Postat av: Malin

Naw <3 älskar dig med :)

Skrivet den 2011-09-12 Klockan 20:11:33
Blogg/Hemsida: http://equestres.blogg.se/
Postat av: Lasse Karlsson

Vad roligt, Stella, och vad glad jag blir att se att mina foton får illustrera ett sånt fint inlägg på bloggen. :)

Skrivet den 2011-09-12 Klockan 20:31:51

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback