chilldag.. fast det var inte meningen!

Skrivet den 2011-09-21 Klockan 20:02:24
hejsan , idag har jag typ bara vart i skolan & sen va jag med erika så har inte jättemycket att berätta. Men här är min dag :
Först vare sovmorgon, kom i tid till skolan idag, första gången på den här veckan! :D Sedan vare typ tråkiga lektioner, & sedan håltimme! trodde vi. Men vi hade tydligen lektion. Så Emma & Jag var hemma, och sedan när vi är påväg tillbaka igen så ser vi sms:et "vi hade visst lektion ändå" från agge. Man bah oups. fast vi hade inte missat något typ :) Sen vare idrott i detta härliga svenska höstväder ._. Emma & Jag cyklade till stallet & tillbaka, 8km! Vi cyklade det på en halvtimme & enligt mitt mattesnille till pappa är det 16 km/h i snitt hela vägen. Känns långsamt men det är väl bra :b
sedan drog jag hem till erika & vi kollade film, åt florsocker (vi skulle ha det till en smet men smeten vart äcklig, lol) & planerade fest. Det hära med vem som kommer vara med vem gör det jäääävligt svårt ska ni veta! iaf vi hade kul. Haha vi stog och gjorde ansiktsuttryck i spegeln typ 10 minter, haha lättroade? x)
bild av lasse karlsson :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback