ännu en av dessa listor ..

Skrivet den 2011-09-10 Klockan 21:12:22
Brukar du komma i tid: nej (a)
Vad hade du i din mun senast: kalopps, (stavning? :o)
När mår du bra: när livet är okomplicerat, när självförtroendet är på topp
När blev du fotad senast: öhm .. jag fotade mig sj idag om det räknas (a'
Hur känner du dig nu: nyduschad, fräsch
Kan du laga mat: nästa fråga please .. Nä men vissa saker :)
Vad pluggar du: jag går i grundskolan fortfarande
Vad tycker du om fötter: äckliga som fan, men bra att ha
Är du smart: som fan! ;)
Vad har du på dig: badrock ♥
Är du aktiv i skolan: sådär
Vad saknar du: shimano, malin, hur vissa folk var förut.
När och varför grät du senast: idag, för att jag var sur för att det gick åt helvete på hoppningen
Var det pinsamt att svara på det:
Hade du en bra kväll igår: yes box, men en ännu bättre eftermiddag, loveu isa!
Din favoritdryck på morgonen: apelsinjuice som man pressat sj :)
Vad ska du göra i sommar: sommarn har redan varit :b
Är du nöjd med ditt liv: jorå, men det är klart att man vill ändra vissa saker
Vad vill du jobba som: Något man blir rik på, hihi
Har du tråkigt just nu: annars skulle jag inte gjort denna lista :p
Vad gör livet värt att leva: nära & kära, hästarna, musiken
Vad i livet ångrar du: hur jag betedde mig förut
Är du musikalisk: lyssnar mke på musik, men har noll taktkänsla & spelar inget xd
Vad lyssnar du på för musik: hardcore, musik med mke dunkdunk i ;)
Kategoriserar du dig själv i någon stil: den bästa stilen ;)
Är du bortskämd: lite
Är du trött: hahah ja
Vad gör du imorgon: gå på konfirmationsmöte, och sen något mer jag inte minns O.o

Din första
Operation: my foot
Första piercingen: öronen
Första bästa vän: erika eller isa, minns nt
Första priset: öh .. en väska med krämer för tanter på 50+
Första sporten du började på: babysim! om det räknas som sport :p
Första husdjuret: dammråttor (a)
Första semestern: sommarstället om det räknas, annars kreta
Första konserten: rock off ♥
Första kärleken: fredde

Favoriter:
Filmer: Komedier och skräckisar :D
Tvprogram: följer inget program
Musik: Zatox :)
Drink: fanta ecotic, milkshake (vanilj)
Kroppsdel (på kille): öhm ... vet inte (a)
Sport: ridning ♥
Plagg: vet inte .. älskar alla mina plagg :love:
Skola: fornudden
Bok: hungerspelen

Just nu:
Äter du: inget
Dricker du: inget
Ska du: strax äta middag
Lyssnar du på: vem sa vad - fronda
Väntar du : bättre tider! nej men att medryttarmänniskan ska ringa
Tittar du på: tangetbordet & skrämen, varierar :b

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller kyssar: kramar
Kortare eller längre: längre :p
Snygg mage eller snygga armar: venne ;)
Busig eller lydig: buusig ((:
haha kul man kan ha :p

Kommentarer
Postat av: SANNA

hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :)



Kramar!

Skrivet den 2011-09-10 Klockan 21:31:24
Blogg/Hemsida: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; haha ja det är min favorit :)

vad är din då?:)

Skrivet den 2011-09-11 Klockan 12:24:38
Blogg/Hemsida: http://thaipinnen.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback