varit påväg att börja skriva ett inlägg typ 10 gånger nu

Skrivet den 2011-10-19 Klockan 18:31:35
men jag har ingen aning om vad jag ska skriva om, hehe. ska fixa lite musik tips sen iaf :)
idag har hänt såhär mycket: ingenting.
skittrött, kände att jag gjorde bort mig sjukt mycket i skolan även fast jag inte gjorde ett jävla skit och har gått runt med värsta badfeelingen idag, not nice at all. 

dagens gått runt och tänkt på : vad fittan ska jag göra med mitt liv? palla sitta och hata livet när man kan fixa det liksom. men vad faaaaaan ska jag göra då? haha har inte den blekaste aning :( *låter som alla attention whores på fb*


nyaste & risigaste bilden ever, svär tog den för typ 3 sek sen! :D

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E ♥

- JOTACK Bara bra! <3

Sker ikväll då ? kram

Skrivet den 2011-10-19 Klockan 19:00:14
Blogg/Hemsida: http://naattisplace.blogg.se/
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Ny tävling i bloggen!

Lottar ut en massa smink från E.L.F Cosmetics, hoppas du vill vara med :D

Skrivet den 2011-10-19 Klockan 19:43:52
Blogg/Hemsida: http://smnmode.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback