two pics from the day

Skrivet den 2011-10-21 Klockan 18:41:43
har vart en helt ok dag idag, emma stog i kafeterian så jag va helt lonley idag i skolan hehe :( haha mobbad ;( men aja, funkar. Sedan var jag med erika, vi bakade muffins med vaniljkräm i (prova inte, det skulle inte vart gott även om man lyckades) som vart lite smått brända. Dock åt jag väldigt mycket smet, inte bra, fyfan vad illa jag mår nu :P men jajaa, sen när jag kom hem åt vi sushi, usch, gillar inte :(


våra brända muffins som inte ser ett dugg brända ut..

sushi ..
mobilbilder ♥


Kommentarer
Postat av: josefine

Allt är bra :) Sj ?

Skrivet den 2011-10-21 Klockan 19:06:38
Blogg/Hemsida: http://jossiamanda.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback