Träning snart

Skrivet den 2011-10-04 Klockan 15:59:38

Nu ska jag snart åla mig till träningen inte alls sugen idag alltså . Men ar hunnit med en massa grejjer pluggat jätte mkt kollat på TV, bloggat, packat o lite till;P imon blire stallet o rida :) sen hämta pjäxor o hjälm sen på torsdag lämna grejjor i frösunda . De e så skönt o åka på läger ibland för de kör ner alla grejjer alltså skidor o tjockisväskan i en buss o så har man bara handbagage på planet o så när man kommerfram så fixar en annan kille skidorna åt en en ren lyx skulle jag säga . Fast när han gör skidorna är de pluggdax :( snopet värre men de e skönt endå men nu kan jag inte babbla mer nu måste jag åka puss


Kommentarer
Postat av: M*

Hoppas du haft en bra start på veckan!

Skrivet den 2011-10-05 Klockan 01:30:24
Blogg/Hemsida: http://dajeroma.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback