sådära

Skrivet den 2011-10-01 Klockan 18:25:09
nu har jag käkat, kollat ponnyakuten nu osv hehe :)
förövrigt var kvällen nice igår, vi gick på stan, kollade film osv. Sedan, 00:01 sjöng jag & emma för bella & gav henne presenten, haha :D men ah , sedan idag gick vi till laserfortet och det va fett kul, fast vi vart utklassade av några småskitar :c men det var första gången vi körde och alla sprang i klump som typ paralyserade möss, men ah. Sen sprang jag omkring ensam och lekte cool x) Det var så sjukt jobbigt! Svetten bara rann, ärligt :o Sen skrek jag 24/7 om jag blev träffad bah "crap", "shit", "helvete", "jag hatar dig" heeela tiden haha. Och när jag sköt någon jag ba "skjuten :'DDDDDDDDDDD" haha :thumbup: Jag var bäst av alla tjejer, stolt.




Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback