I'm sexy and I know it

Skrivet den 2011-10-06 Klockan 14:20:41
heeej alla :)
idag va skolan fett nice, trodde aldrig jag skulle säga det men .. först kom jag i tid, försov mig inte imorse eller så .. Sedan så vare soprov, kändes helt ok! Och tobias sa att jag hade valt ett bra exempel på etiskt problem och så, är nöjd. Sedan var håltimme. Eller ah, om man ville. man kunde också välja att gå på stugorna tidigare och sedan sluta tidigare. Så det va stuga mellan typ 10.30 -11.30 (lunch) stuga igen mellan 12.00-13.15. grymt! jag och emma var dock nära att missa det, vi cyklade hem och så , och sen såg jag på fb ba "Vi kan ha stugor hos tobbe nu och sluta tidigare" jävla tur att man är fbnörd och kollar det 24/7 :)




Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback