hejsan :)

Skrivet den 2011-10-12 Klockan 16:23:16
tjaa,
sorry att jag inte bloggar så mycket på tisdagar just men har typ datorfri dag på tisdagar, eller försöker iaf. Måste sova och jag sover bättre ju tidigare jag stänger av, åtminstonde på vardagar?! Så därför no computer on tuesdays!
Men ah, igår var typ min bästa dag in my time on Kumla Skola ever. Som ni kan läsa lite neråt ↓, fick två a (i matte & so.) TVÅ FUCKING A! så stolt. Dessutom fick jag B i engelska & idag hade jag spanskaprov & fick B på det också! love my life x) fast tyvär tog lyckan slut idag på no provet. det var sjukt svårt och jag failade hårt. Men får se va lärarna tycker, svarade iaf på varje fråga och så. Men gud, har verkligen sjuk dålig känsla gällande det provet .. :c
har äntligen fått hoppbilderna från hoppkursen. Visar dom sen!

random bild :D

Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv: Nej har inga husdjur just nu. Hade dock ett marsvin som tyvärr dog för 2 år sen. Har du något djur? :)

Skrivet den 2011-10-12 Klockan 20:10:08
Blogg/Hemsida: http://www.emlas.se
Postat av: ebba

fin bild!

följa varandra på bloglovin?:)

Skrivet den 2011-10-13 Klockan 22:51:18
Blogg/Hemsida: http://ebbaswartswe.devote.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback