bara jag som inte håller med?

Skrivet den 2011-10-30 Klockan 21:11:40
my first love - min första kärlek .. då tänker jag typ första seriösa förhållande, visst man kanske är helt sjuuukt galet kär i den killen, då. men tänk att sitta och mögla med den killen sen resten av sitt liv? fyfan ! tänk att träffa någon när man är typ 14-15, och sedan gifter sig och så .. det håller ju inte i längden ?! hahah usch, mardrömmar av bara tanken. Visst , ändrar säkert åsikt om jag blir jättejättekär men ändå ;) vet inte hur länge man brukar bara vara ett par innan man gifter sig, men ja, tycker att man ska leva livet och göra det man vill innan man gifter sig, skaffar barn och sitter handikappad resten av livet !


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback