A clean house is the sign of a borken computer.

Skrivet den 2011-10-05 Klockan 18:16:38
hej, & förlåt för att jag nt har bloggat :p
men har pluggat & vart i stallet och vart med kompisar osv :)

iallafall, måndagen minns jag inte vad jag gjorde :o nä men jag var i skolan och sedan gjorde jag något med emma tror jag? kommer inte ihåg ..

igår vare hoppning på lektionen! gick fett bra, hade business! hon som red innan mig red nog inte just honom så bra eller något för ha va sjuuuuukt spänd :( så när vi red fram, seriöst fan det gick inte bra. Men sen mot slutet blev han helt okej, mycket bättre iaf och dom sista sprången gick jättebra :) hoppas jag får han nästa gång också ♥
hehe jag har kul i photoshop 8)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback