tha riidning

Skrivet den 2011-11-08 Klockan 20:13:19
red maranello, länge sen ?! :o
men vet ni, har märkt ett mönster. Senaste tiden har jag (JAG!!) ridit dom hästar som har varit halta eller "orena" ett tag. Först var det Sethos, han var dock oren fortfarande när jag red honom .. Men ändå. Jag. Sedan var det Pamir, han har ju varit halt huuur länge som helst, och sist var det Maranello idag. Antingen är det för att jag är ganska lätt, eller för att jag rider bra! Man får hoppas på det sista, men med tanke på vas Lisa sa idag .. Oh shit jag svällde verkligen upp, fan vad stolt jag blev! :D
Iaf, vi hade sluta/förvänd sluta/skolor/massa saker :P Gick bra! :D Ville först inte ha Maranello för sist jag red han kastade han med huvudet så mke att jag trodde att han skulle krossa min näsa eller något sådant. Men är glad att jag red ändå ♥

haha fint xD


Kommentarer
Postat av: Veronica :)

Vem var det som ville ha samma design som jag, och hur blev det? :)

Skrivet den 2011-11-08 Klockan 22:45:55
Blogg/Hemsida: http://nattstad.se/fougners

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback