tävling

Skrivet den 2011-11-22 Klockan 15:57:26
jag är med och tävlar om att få blogga på http://nellieberntsson.se/ !!!!

JAG ÄR MED I TÄVLINGEN: BLOGGA PÅ NELLIEBERNTSSON.SE FÖR EN DAG!


jag läser nellieberntsson.se :

jag började att läsa nellies blogg ganska sent jag har bara läst den i nån månad. varje gång jag är deppig eller vill ha nåt bra nytt och frächt att blogga om så går jag in på nellies blogg. jag tycker att det är sjukt starkt av en tjej på 11 år att blogga inför så många o jag tycker att det är modigt o stort. jag tycker att nellies blogg är super bra o skön man får en riktigt relax feeling när man läser den man blir lixom glad , hon skriver väldigt moget och man känner att hon tänker igenom allt hon skriver.! en stor fet HISS till www.nellieberntsson.se




Kommentarer
Postat av: Diana

sv; ingenting speciellt, kom nyss hem från skolan :) själv då?

Skrivet den 2011-11-22 Klockan 16:13:47
Blogg/Hemsida: http://dianaosterberg.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback