Stänger ner bloggen

Skrivet den 2011-11-20 Klockan 21:20:25

Stänger ner bloggen för idag! Denna dagen Har varit sjukt skön. Skulle tränat idag oxå men valde att vila o ta de lungt för jag har sår typ överallt o ont i kroppen. Har pluggat oxå så inte varit så fri kollat tv o tatt de lungt. Nästa vecka drar jag till Funäsdalen för ett familjeläger o sen hem 2dar o sen uttagningsläger i klövsjö ska bli jätte kul! Hoppas på att Stella sköter bloggen då så att ni hålls uppdaterade. Just nu håller jag på med mitt ansikte o gör rent samtidigt som jag borstar tänderna och bloggar . De kallar jag att göra mycket saker sammtidigt . Dagen imon blir skola hem plugga för tisdagen och onsdagen o sen träna på kvällen för Linda . Nu ska jag kolla lite tv sen sova kanske messa om nån vill?!
/Bella
På bilderna mina hudvårdsprodukter o min tandkräm !!


Kommentarer
Postat av: elsa

sv::D jaha okej men vad coolt, oj shit tynglyftning, ascoolt ju!:D hur mkt lyfter ni?:) ja jag går i boxning och ridning, Linn går fotboll och ridning!:)

Skrivet den 2011-11-21 Klockan 13:26:29
Blogg/Hemsida: http://hovkrats.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback