@school

Skrivet den 2011-11-08 Klockan 07:56:41

Som rubriken säger är jag i skolan nu .. Börjar om ca 40 min -.-men jag gick med mammsen . Igår så sov jag typ inget somnade typ kl 11 elr 12 minns inte xD de e sent för o va mig .. Träningen igår gick bra . Jag går ju på tyngdlyftning som e as kul , o igår så ba fan va stark jag Har blitt :D magen har blivit mindre o plattare och armarna har jag kulor på så himla najs :)

Nu ska jag plugga franska o sen blire dubbeltimme matte -.-(2 timmar)

See ya later !!!

 


Kommentarer
Postat av: Mattias (ThuxXx)

Trött på reklam och krångel på din blogg?



www.Thuxnet.se/blog/

erbjuder dig gratis registrering av konto samt hur många bloggar som helst! Dessutom är det helt reklamfritt!



Registrera ett konto idag och prova :)

Skrivet den 2011-11-08 Klockan 09:07:22
Blogg/Hemsida: http://thuxnet.se/blog/
Postat av: sanna

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig?



Kram

Skrivet den 2011-11-08 Klockan 09:58:04
Blogg/Hemsida: http://sannaakarin.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback