Kärlek är som törsten; en droppe vatten ökar den ♥

Skrivet den 2011-11-08 Klockan 21:31:05


Kände att jag inte bloggat på ett bra tag, så det är väl dags igen antar jag. Idag var det skola, stella stod i caféterian hela dagen men det gick ju åsum ändå (y) Sen efter skolan kom älskling hit, vi hyprade som vanligt på ingenting x) Sedan han åkt har jag inte hunnit göra speciellt mycket, är ganska trött så ska försöka lägga mig tidigt :) 
Så sjuuuuukt jobbigt för jag har tappat bort mitt busskort i helgen! Tappade det på alléplan tror jag, kommer aldrig mer få tillbaks det ju. Måste klara mig alldeles för länge utan det :s


Vi är änglar med bara en vinge, för att kunna flyga måste vi hålla om varandra ♥

/Emma :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback