@Home again

Skrivet den 2011-11-01 Klockan 12:51:00

Igår var jag hemma hos Erika då och stella o hon hade halloween fest. De va as roligt o läskigt , vi kollade på paranormal activity 1 och gick spökrunda. Urchh filmen var läskig på riktigt !!! Men lite seg , spökrundan var as kul men läskig i den Beck mörka skogen när man vet att nån hoppar fram (ca kl 2245) aja i survived!!! Idag elr snarare om 45 min blire farbror doktorn :( gillar de inte orkar inte de
Mera seriusly.. Men NADA i can do!! Ikväll ska jag prata med mamma så stellisen kan komma till stan så vi kan gå på Hollister innan ridningen de skulle vara najs!! Nu måste jag packa upp och packa väskan för imon åker jag iväg !!

Nu vill ni veta var jag ska elr???

Skolfotot gissa vem min big love e ;)

 


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback