goddag allihoppa

Skrivet den 2011-11-13 Klockan 14:20:54
hej alla !  
jag har inte bloggat på ett så nu tar jag ett åsiktis inlägg!

jag tycker att det är mpnga som trycker ner justin Bieber för att han inte sjunger så bra elr att ni tycker att han är ful och en bluff men hallå tänk på de såhär han är 17 år han blev superkändis när han var 13 år för att hans dröm blev sann . har han gjort er nåt dumt elle? ne trodde inte de va ! han sjunger sitt rejs ja jag kan erkänna att han inte är den snyggast ever eller har den ultimata rösten men har har något eftersom han är känd eftersom han blev känd.  han hjälper hemlösa och sjuka barn o  vissa säger att han bara gör det för att få "bonus poäng" medans andra som gillar honom tycker att donera miljoner o åter miljoner för sjukvård är de gulligaste ever.

image description

asså han e en vanlig kille som älskar o lever för sin musik han har inte varit elak mot någon här eller sagt nåt dumt för att trycka ner . jag vet inte om ni vet hur svårt det är att var känd , det vet inte jag heller men att vakna upp varje morgon för att ha ett späckat schema o sjunga o ta lektioner o fixa en jävla massa grejjor o inte prata om att han måste gå på high school oxå. 

att din pappa l'ämnar dig o din .mamma för att sedan komma tillbaka när du blivit känd !! hur tror ni att de är ?? jag kan gissa .... inte lätt!!!

jag pratde i veckan med min pappa om Justin . till svra från min pappa fick jag: men lyssna inte på hans skit musik han är bara en liten barnrumpa och en bluff !! han kommer inte att vara länge till. då tänkte jag bara men va Fan har han gjort dig !????


HÅLLER NI MED MIG ELLER ???

 


HAN HAR OXÅ KÄNSLOR ! inte för att jag är en riktig blieber men jag tycker endå att man ska behandla andra som man sjlv vill bli behandlad!



Kommentarer
Postat av: Erika E :)

jag gillar inte honom men du har rätt!

Skrivet den 2011-11-15 Klockan 21:53:49
Blogg/Hemsida: http://mackapaga.blogg se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback