Drar mot stallet!!!

Skrivet den 2011-11-09 Klockan 16:10:45

På g mot stallet nu o ska Rida typ förvändsluta . Kul att jag börjar om 55 min och e på Sveavägen ?! Hinner men jag kommer nog o komma 5 i . För er som inte vet så bor jag i Stockholm och rider i Tyresö så de tar ett tag för de bygger i tunnlarna ut ur stan så de tar sin lilla tid. Lyssnar iaf på NRJ som just nu spelar bra låtar hihi lycklig Bella :):) imon e de tyska prov o gissa vem som e nervös ?? Jo jag !! Har pluggat o så men inte blivit förhörd så jag vet inte om jag kan allt riktigt :( oppsi men men .
Kanske ni vill veta vem jag ska vara med på fredag !!???!!??


 


Kommentarer
Postat av: Emma 8)

VEEEEEEEEM?

Skrivet den 2011-11-09 Klockan 20:02:06

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback