did u know ?

Skrivet den 2011-11-21 Klockan 21:04:19
- skvallerbloggar in my ♥
- jag e inte kär i någon just nu & det är såhäääääääääääääääääääääääär skönt!
- jag älskar seriöst the vampire diaries, spec damon. Han ee såååååå snygg vilket ni nog förstog om ni läste tidigare inlägg. Men vad ni kanske inte visste var att jag bara har kollat på de i 4 dagar och såg ut säsong 1 på 3 dagar? :)
- jag går på dans, och vi ska typ ha uppvisning snart och jag är asnervös, jag suger verkligen på att dansa och jag menar det, men jag lyssnar på musik oftare än 24/7.




Kommentarer
Postat av: Felicia

Hahahahaha , Han är dock den enda som suttit där ;) Så sötast vilket fall som helst :) <3

Skrivet den 2011-11-21 Klockan 21:53:57
Blogg/Hemsida: http://sohappytogether.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback