Breaking dawn

Skrivet den 2011-11-19 Klockan 22:09:13

Kollade på breaking dawn o shit va bra den var . Verkligen en films som borde ses av alla ;D de bästa var nog slutet o man bara vill ha del 2 som kommer om ett år o snacka om att jag längtar , hela filmen baseras på de 3första så om man inte har sett dem tycker jag att man ska de för de finns vissa klockrena kommentarer som man bara fattar om man sett de andra 3 så se dem först! Bella likar min kompis Wilma otroligt mycket ska kanske fixa en jämförelse bild elle nåt. Nu ska jag lägga mig är as trött efter en heldags träning mina fötter värker
Bilder kommer imon
/Bella


Kommentarer
Postat av: bexollila.

jag är 16 alltså 95a :) sj?

Skrivet den 2011-11-20 Klockan 00:38:36
Blogg/Hemsida: http://bexollila.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback