Blääää blir så gaaaahhh

Skrivet den 2011-11-21 Klockan 17:00:37

Asså imon har jag en samhälls läxa på 10 sidor o jag hittar inte min bok den e lixom pooff väck o jag blir så förbannad på de ,typ på mig själv . Denna veckan har vi jätte mycket plugg o jag ska träna mycke o jag är bara så trött i hövet över att jag e jag så missnöjd med allt just nu . Jag vill verkligen bara ha lov o en söt liten ponny som jag älskar eller en liten hund och ett utseende som jag o andra gillar , att va snygg för en dag e typ min dröm att ha en pojkvän som älskar mig för den jag e och inte den jag vill vara .. Jag hoppas att alla snyggingar elr personer som har hästar eller djur är glada o fattar att de har tur , för tur måste man ha i livet men de verkar inte nån annan än jag fatta . Asså jag orkar verkligen inte .. Känner att dehär blev ett Depp inlägg om ingenting men asså man måste få skriva av sig ibland. Nu ska jag plugga sen träna o sen sova igenom denna veckan . 31 dagar till skolan är över kom igen nu hösäckarna ta er i kragen dra upp benen och klara de lika bra som jag ska göra , Klara de där sista 7 proven innan jul och fixa ett A som julbetyg så du får den där datorn du vill ha fan allihoppa kom igen nu!!!! Vi ,du ,ni ,JAG vi kan fixa de!
Nu orkar jag inte mera tack och hej för mig
Godnatt
&
Adjö
/Bella


Kommentarer
Postat av: KKUNGAMANDA

Vara med i min fantastiska tävling där du kan vinna ett par valfria underkläder/bikinis?



Isåfall klicka här --> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/november/tavling-vinn-valfria-underkladerbikinis.html#comment

Skrivet den 2011-11-21 Klockan 17:46:44
Blogg/Hemsida: http://kkungenduvet.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback