skolan

Skrivet den 2011-08-31 Klockan 08:08:16
ja igår plugga jag geografi o de va ganska kul faktiskt hahha ne men på typ en sida som heter www.webbmagistern.se den va kul o jag faila totalt först :)

nästa vecka så ska vi ha Kemi prov tror  jag har sagt de :P men iaf de e tråk:)

idag blir de stallet o kanske lägger upp lite uppdate ikväll


men ni vet
FLER ÄN 2 KOMMENTARER ANNARS INGEN UPPDATE

kan lixom inte va inne vi datan hela tiden måste ju träna o plugga me

:):)

imon blir de farbror doktor på morgonen har ju jätte ont i mitt knä efter typ 2 veckor men jag vet lixom inte vad jag har gjort så de kommer inte gå så bra o förklara för honom :love:

måste gå nu :)


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback