ridning idag! :D

Skrivet den 2011-08-20 Klockan 17:12:30
idag red jag, gick helt okej :) fick business, jag har inte ridit honom på såhääääääääääääääääääääär länge typ så det var lite ovant :p men ah, nästa gång ska vi typ rida programmet massa gånger och sen nästnästa gång så ska vi rida upp för dommare :'oo fett läskigt haha, men ah , vi får se hur det går ska se om jag kan få business på min/mina tisdags lektioner så får vi se hur de går :D
bizzeeeeee :)
nu ska vi typ iväg på någon minikräftskiva, bloggar sen. puuuss


Kommentarer
Postat av: Sophie'

- åh okej :(

ja det har jag, har du? :)

Skrivet den 2011-08-20 Klockan 18:21:18
Blogg/Hemsida: http://sssophiies.blogg.se/
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Vad tycker du om trailern till filmen Apollo 18? :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback