Information om Bloggdesigner!

Skrivet den 2011-08-01 Klockan 21:37:00
GÄLLER EJ LÄNGRE.

Hej!
Jag gör nu bloggdesigner åt alla som vill! :)
Allt du behöver göra är att bestämma lite hur du vill ha den så gör jag som du vill, efter bästa förmåga!

Jag har dock ett krav: Du får inte ta bort min ikon, © by Stella Sirén + länk, som jag sätter i menyn på varje bloggdesign jag gör!
Även om du byter header men inte grund, så ska min ikon + länk vara kvar, då jag fortfarande har gjort grunden. Det var väl inte ett så svårt krav? :) OBS! gäller inte om jag gjort "bara" headern :)

Svara på dessa frågor, och skicka sedan iväg mejlet till: [email protected] !

Headern:
Bakgrundsfärg: skriv om den ska va mörk/ljus också!
Text: www.dittbloggnamn.blogg.se - mitt liv i bilder tex :) Vill du ha med hela ditt namn ngn stans?
Typsnitt: önskar du något speciellt?
Menyn: Vill du ha mellanrum mellan inläggen och menyn?
Övrigt: tex vill du att jag klipper ut bilderna? Här skriver du exakt som du vill ha den! (eller, du får fria händer!)
BIFOGA BILDER! Gärna 2-5 st :)

Övrigt (för dig som vill ha en hel blog-makeover :p) :
Kryssa för:

[ ] Underskrift?
[ ] Bloglovin icon?
[ ] Presentation i menyn?
[ ] Bilder istället för senaste inläggen tex, exempel: HÄR ?
[ ] Bild i kommentarsrutan ?

Exempel på vad jag har gjort :)
Exempel 1 - Amanda


Kommentarer
Postat av: jullan ^^

Jag vill ju ha som Veras design den svart vita :)

Headerna vill jag bara ha vit men min blogg adress på med nån snygg textstil och typ nått citat också :) jag har typ rockig och busig stil så om man kan få en kanske busig eller sådär lite rockig design vore de kul :) jag vill ha exakt som Veras svart vita design fast hela svart bakgrund :)och en annan header :)

Ska jag mejla eller har du några ideer? :)

Skrivet den 2011-10-19 Klockan 17:44:39
Blogg/Hemsida: http://busigbrunett.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback