några saker ni inte visste om mig :)

Skrivet den 2011-09-07 Klockan 20:17:00
♥ Om jag blir sur lyssnar jag på ledsen musik och bara är förbannad, sen blir jag glad igen :) jag fattar inte hur folk kan lyssna på glad musik??? man blir bara stört irriterad då? :p
♥ min favoritgenre inom musik - just nu - är hardcore
♥ Jag är kär i kärleken ..
♥ Jag lägger fram morgondagens kläder på kvällen innan jag ska sova. Gud vad du är duktig tänker ni säkert då, men gissa varför jag gör de? för att få sova längre på morgonen (a)
♥ För typ år sedan fick jag damp, på riktigt damp, för minsta lilla. Det har förstört rätt mke för mig :(
♥ Jag använder två photoshop, ett för att redigera bilder & ett för att göra tex headrar :)
♥ Jag kan äta HUR MYCKET SOM HELST just nu, och ändå va hunrig typ en timme efteråt. Vadå tonårskille? (a)

nu känner ni mig lite bättre, hihi



Kommentarer
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: haha okej :)

Skrivet den 2011-09-07 Klockan 21:24:18
Blogg/Hemsida: http://smilinggirls.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback