my day

Skrivet den 2011-09-19 Klockan 19:42:37
Hej alla:)
idag var dagen rätt nice, först försov jag mig, eller egentligen inte men jag tog jävligt lång tid på mig, så började cykla 5 minuter innan vi börjar, inte jättesmart med tanke på att det tar typ 10 minuter att cykla dit, men kom inte så mycket försent :b sedan fick vi reda på att vi hade håltimma på hemkunskapen = 2,5 timmars rast, rätt chill. så jag&emma drog hem och jag bloggade sen kollade vi djävulen bär prada, har sett den ganska många gånger nu men ändå hehe :)

sedan vare skola igen och sedan gick jag hem, fett hungrig, och Gud var verkligen på min sida idag, min brorsa & mamma är sjuk så det fanns mat på bordet när jag kom hem ♥ Sedan dess har jag geekat sims & ätit pizza(:
lite egobilder i all ära: 
(a)

Kommentarer
Postat av: ida

Nu har du chansen att få designa ditt alldeles egna drömplagg för att få det sytt och skickat hem gratis!

kram!

Skrivet den 2011-09-19 Klockan 22:17:57
Blogg/Hemsida: http://iiiden.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback