kul gejj snodd från nellie

Skrivet den 2011-09-17 Klockan 12:40:00

Vem är i rummet med dig? Datorn :)
Vem fick du senaste sms av? Sofia
Vem tänker du på nu? M
Vem pratade du senast i telefon med? Stella:P
Vems hus var du senast i? Min mosters
Vem önskar du var med dig nu? M och E
Vem är din favoritsläkting? MIn lilla kusin Becka

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig
Var handlar du mest? vet inte kanske internet
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Red and Green
Var åkte du senast bil? Te skolan

VAD

Vad åt du senast? En risifrutti
Vad drack du senast? Äppelsaft:D
Vad är det för färg på dina byxor? Marin blå
Vad är den närmaste saken som är blå? Mitt iphone skal

Vad har du på fötterna? Strumpor xP
Vad är din favorit färg? Blå ,Rosa
Vilken film såg du senast? Hawaii 5-0 igår
Vad hör du just nu? Surret från kylskåpet:P

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? yes box <3
Hånglat på en bio? Ne
Hånglat i skogen? Ne
Tyckt att din kusin är het? Nja de e yngre så ne
Sovit naken? -.-
Kört över hastighetengränsen? Pappa har :P
Målat om ditt rum? Ja mitt gamla
Dansat framför en spegel? JA hela tiden :)
Fått hicka? Absolut 24/7
Dumpat någon? yes
Stulit pengar från en kompis? ne
Hoppat i en bil med folk du just har träffat?
ne
Varit i slagsmål? ja i ettan :P
Smugit ur ditt hus? de måste vara ganska svårt bor i lägenhet 40 meter upp typxP
Haft känslor för någon som inte känt desamma? ja
Hånglat med en främling? ne
Älskar eller saknar någon nu? ja





Kommentarer
Postat av: ida

sv: ja jag har lagt till dig nu!:)

Skrivet den 2011-09-17 Klockan 15:18:32
Blogg/Hemsida: http://iiiden.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback