jag lever! :)

Skrivet den 2011-09-02 Klockan 20:58:03
heejsan alla :)
tänkte bara säga att jag lever, har inte bloggat bara :p
iallafall, ska jag fixa det nästsista på bloggdesignen! :D 

idag: idag vare friidrottsdag! och vilka vann? jo 8B! fan va vi äger! :') ♥ sen stack jag hem till erika, vi gjorde våfflor och kollade på film, och sedan fixade vi en hemlig sak också! sen hare väl inte hänt så mke mer, kom hem, åt tacos och nu sitter jag här.

min mobil dog just! fuck! jag som tänkte ladda upp massa bilder :'c menmen, google bild är bättre än ingen bild!


den ser inte lika god ut som våra gjorde!!!!!!



Kommentarer
Postat av: NellieB

Snajs med våfflor. Blir inte alls läskad...Jammi =P

Skrivet den 2011-09-02 Klockan 22:53:54
Blogg/Hemsida: http://www.nellieberntsson.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback