hej läsarna

Skrivet den 2011-09-06 Klockan 15:37:56

idag har dagen varit ja .. udda :)
vi började med att ha matte urk.... sen så hade vi Kemi prov o de gick  bra sen skulle vi ha Samehälle förhör men vi snacka politik i typ 2 timmar de va väldigt kul:) sen så skulle vi ha gympa och vi har bara 25 min från Rådmansgatan till KTH så de blev stressigt.  nu kommer de roliga... när vi kom till hötorget så sa speakern så här: Vi kan inte stänga dörrarna o tågen får inte åka pga sprängning för city banan så va lugna o sitt kvar o få gärna lite halvt panik . Ha en fortsatt trevlig resa . Tågen rullar om 5 min . Snacka om att halva klassen gapskrattade :):) roligaste idag på riktigt :) nu ska jag plugga o sen träna Vi hörs o ses sen :)

                                      



Kommentarer
Postat av: william

vilken snygg header:D



Är mina Fika Bilder som jag har tagit fina:D?

Skrivet den 2011-09-06 Klockan 16:46:15
Blogg/Hemsida: http://cookieboy.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback