hej hej bloggen

Skrivet den 2011-09-08 Klockan 16:25:32

Yes im alive men jag måste bara säga en grej

detta är en konversation mellan mig o en annan tjej :)

jag : världen går under !!

hon: vad har hänt

Jag:vill att du ska vara här :( ( hon va sjuk)

hon:haha synd

jag:bajs på killar de suger

h:mycket sant vad har hänt????

j:tänkte bara på de du sa i tisdags o de e så jävla sant ! FUCK boys we girls we rock!! (sa jag på skojj)

h: de e bara o bli lesbisk bella :)

j:haah nej men asså jag blir galen 4 real. men jag e så rädd:( de där pirret som man får i magen har du kännt de ? antingen e de ilska elr så e de ...

h: elr så e de bara kärlek :) fatta att hon fyllde i mina ord :):) :love:

jossan du gjorde min dag 4real blir alltid så glad av dig du e en fin vän :)

                         


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback