daagen

Skrivet den 2011-09-29 Klockan 19:25:00
den har vart niice. Först skola, sluatde typ 20 över 11, varför gör vi inte det oftare? iaf, sedan så brummade jag & emma hem & jag kodade amanadas blogg & sedan åt vi varma mackor. sedan brummade vi vidare till tyresö c, vi tänkte gå men orkade bara gå till uddbyvägen, där tog vi bussen :p så gick bussjävlen typ halva vägen tillbaka av vad vi hade gått, S T Ö R A N D E ! xd men ah .. sedan var vi i tyresö centrum.
gick runt lite där, provade kläder, åt glass & så :) sedan åkte vi hem och jag åt och nu ska jag till dansen. började få liiiiiiiiiiiiiiiite bråttom nu, men allt för bloggen ;)
FÖRLÅT EMMA MEN SÅ FIN! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma 8)

MEN SLUTA! Varför gör du såhär mot mig? :'( <3

Skrivet den 2011-09-29 Klockan 21:16:34

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback