varit borta från datorn länge?

Skrivet den 2011-10-30 Klockan 11:26:58
inte suttit vid min dator på 5 år typ .. nä men tydligen gjorde jag om skrivbordsbakgrunden/underlaget (vad man nu säger) och nu när jag satte på datorn .. (alltså, jag hatar att säga satte på datorn !!) , seriöst fick panik! jag ba vem faan har gjort om min dator :( men sedan kom jag ihåg, och ärligt, det är rätt snyggt (a)
î klickbar bild på min skrivbordssak ;)
haha ja, vet att den är ego :)
förövrigt då? igår vare trevlig middag hemma hos emmas familj.
& nu? ska börja gå mot erika, så ska vi planera våran halloweenkväll ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; haha naw, något jag kan hjälpa till med? <3

jag mår bra hehe :D

Skrivet den 2011-10-30 Klockan 12:34:11
Blogg/Hemsida: http://emilkingen.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback