Saftiga Sanningar om Emma Karlbergs Hjärna :3

Skrivet den 2011-10-11 Klockan 19:18:00
Min Hjärnas Glömskhet. Jag glömmer ALLTID bort att sätta igång fläkten om jag ska laga mat. Kommer på det alldeles för sent o ba Oh Shit! så tänker jag att, aa men jag kommer ihåg det nästa gång, men icke sa nicke. Bara ett av de oootroooligt många exemplen som finns (och det enda jag kommer ihåg ..)

Min Hjärnas Koncentration. Så taskigt av min hjärna alltså. Stänger av helt, blir distraherad så lätt och lyssnar inte. Sen om jag ska plugga tänker jag, okej ska bara sätta på musik, sen hamnar jag på facebook i en timme eller nåt. Tror inte jag är ensam om det .. ;)
Min Hjärnas Smarthet. Oooh yes. Kände mig smart idag, fick A på matteprovet & B på So provet. Nöjd som fan! Pluggar inte överdrivet mycket heller, eller det beror väl på vem man jämför med också ;p Men jag är inte alltid så streetsmart får jag väl erkänna.

Min Hjärnas Randomhet. Om jag hör/ser något kan jag koppla det till helt random skit. Tänker på soptunnor när
jag hör en låt som stella lyssnar på x) Sen kan jag börja på heelt random saker helt plötsligt, inte så ovanligt.
Hahha, skriver alltid 'Hjärtnas' när jag ska skriva 'Hjärnas', <- taha där skrev jag fel också ..
Men aa, skyller allt på min Hjärna. (ALLTSÅ. sluta skriva fel hela tiden! Inte skrivit rätt Hjärnans NÅGON gång i det här inlägget. Lär mig svenska ;o)
Den där bilden valdes av Random-Delen i min Hjärna.

/ Emma & Hennes Hjärna :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Skulle du vilja rösta på mig i en foto tävling? Det skulle betyda jätte mycket och alla som röstar på mig blir länkade, så gå gärna in här http://elifoto.blogg.se/2011/october/fototavling-rosta.html och rösta på nummer fem som är min bild. Och skriv en kommentar till mig om du har röstat. Ursäkta om jag stör!

Skrivet den 2011-10-11 Klockan 20:45:06
Blogg/Hemsida: http://nightmarecandyy.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback