har massa vettigare saker att göra, men palla :)

Skrivet den 2011-10-24 Klockan 16:48:07

Vad är det äckligaste du ätit i ditt liv?

en sak vi fick på en hajk. Det var bageutte, med sås som luktade spya (menar't) och i såsen var den "kycklig" tänk er att tugga en mask typ. SÅ JÄVLA ÄCKLIGT fick kväljningar av att bara skriva dethär.

 

Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort här i livet

Kommit runt banan på kola (betyder asmke för mig), "stoppade" mig sj för att bli "deprimerad", mina betyg på dom typ 8 senaste proven, började umgås mke med Emma & slutade inte rida fast det gick SKIT i typ ett år.

 

Vad ångrar du i livet (om något)?

att jag skrev asmke på typ sms. nu kan jag inte snacka med vissa personer :( och sen att jag drygade (drygar??) asmycket ibland, fast folk är schyssta mot mig.

 

Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?

Att jag var tsm med rasmus, hahahahha

 

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?

ingen aning på hösten, men i vinter SKA jag ha svart fjällräven (asså en sån dära "figursydd") & låga svarta uggs (a)

 

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?

Min läderjacka :)

 

Har du någon oanad talang?

ingen aning,

 

Vad gjorde du i helgen?

kollade film, tog det lugnt och jobbade i stallet. osocialt värre

 

Vad är dina fem viktigaste 2do’s den här veckan?

fixa mina sminkborstar (hehe) göra en labbrapport, rida imorgon (TAGGAAA!), planera inför halloween fest & hitta ny musik

 

Vad har du på dig just nu?

Tjocktröja, linne, jeans & underkläder

 

Senaste låt du lyssnade på?

grymm!

 

Bästa skönhetsknep?

Sov ♥

 

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?

snygg .. och att dom inte typ har haft samma kläder i flera dagar -.-

 

Och fulast?

venne, typ när killar inte har häng utan byxorna hur uppdragna som helst haha.

 

Vem saknar du?

Malin.

 

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?

eh .. att jag fick ett bra liv typ .. ego (y)

 

Vilka tre personer inspirerar dig mest?

vene .. musik, fast det är ju inte en person. ingen aning.

 

Bästa filmen nånsin?

ingen aning.

 

Bästa boken nånsin?

ingen aning.

 

Vilka tidningar läser du?

kp :p

 

Vad önskar du att du var bättre på?

plugga inför prov, och att sen om man kan vara bra på att alltid vara trevlig? :D

 

Är du religiös?

haha nej verkligen inte. inget fel med det dock!

 

Vad är din största rädsla?

att jag ska typ skada mig och göra illa mig så jag aldrig kan rida igen (egoo) och att hela familjen ska dö, nivet såndär tragisk död men man själv överlevde för att man var någon annan stans. fyfan vad hemskt!

 

Vad är det elakaste någon sagt till dig?

varför skulle jag bry mig om att komma ihåg sånt? man vill ju ha fina minnen liksom :)

 

Om du får barn vad ska du döpa dom till?

Tjej, nathalie kanske? :) kille, william typ, venne haha

 

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?

venne, en snygg! inte typ volvo v70 som varenda sate har liksom



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du haft en bra dag! =D

Skrivet den 2011-10-24 Klockan 17:01:41
Blogg/Hemsida: http://emellay.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken rolig lista, lite annorlunda :)



Okej jag gör det med nu :)

Skrivet den 2011-10-24 Klockan 17:22:37
Blogg/Hemsida: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

veckans blogg! allt som krävs är en kommentar :D

Skrivet den 2011-10-24 Klockan 17:36:00
Blogg/Hemsida: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: julia

sv: tack :D

Skrivet den 2011-10-24 Klockan 17:56:51
Blogg/Hemsida: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Sara

Min måndag har varit bra :) din dÅ? :)

Skrivet den 2011-10-24 Klockan 18:31:28
Blogg/Hemsida: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Annelii ☆ -Anneliswebb.blogg.se

- Japp, jag har haft en Toppen dag! :) Sj då ? :D <3

Skrivet den 2011-10-24 Klockan 18:32:08
Blogg/Hemsida: http://anneliswebb.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback