Sitter & Klagar (som vanligt?)

Skrivet den 2011-11-16 Klockan 20:41:46


Sitter här och fryser arslet av mig! Nej men det är verkligen olagligt kallt här i Sverige, och det kommer bli värre. Längtar dock sjukt mycket till julen, så himla mysigt ^^ Den där stämningen, all julshopping och att få ge presenter till dom man bryr sig om. Härligare kan det knappast bli :D
Mår inte så bra känner jag, spelade tennis för en timme sen och mådde inte speciellt bra under träningen. Blev väldigt varm sådär som när man har feber, blev ganska orolig över att jag kommer bli sjuk. 
Och det vill jag inte!
Nästa vecka skulle det passa bra kanske. Idag hade vi i alla fall NO prov i skolan, gick åt helvete kan jag ju bara säga. Riktigt flummigt prov med en irriterande & babblande lärare så vi bara fick 40 minuter på oss, herregud säger jag bara. Sen har det väl flytit på med inget speciellt. Inte mått så toppen under hela dagen men skitsamma, tänker fortfarande inte bli sjuk.

Imorgon blir det snabbt lite pizza med mamma innan vi drar till min Systers skola för att kolla på deras sångkonsert! Så himla stolt över henne, hon sjunger så vackert :3


/Emma

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback