nu jävlar

Skrivet den 2011-11-01 Klockan 12:34:55
nu ska jag ta tag i bloggandet ! bloggade ju jättebra när isa bella(!) inte var hemma, men när hon kom hem bara slutade jag? :s konstigt :p
har dock haft fullt upp, jag & erika hade ju halloweengrej, venne om jag är så nöjd dock. eller med middagen men inte med spökrundan :/

vet ni vad jag gjorde igår på spökrundan ?! jag stukade min fot hahaha, skillat! men jag skulle visa bella & hennes grupp hur dom skulle gå, så jag klättrade ner från mitt lilla gömställe .. när jag trodde att jag var såpass långt ner att jag kunde hoppa ner utan att slå ihjäl mig hoppade jag. (nivet man kan inte hoppa från hur höga höjder som helst när det är bäcksvart ute och man är i okänd mark O.o) iaf, var dock typ 1,5 m från marken och landade på en kant av ngt, en sten tror jag. Så då ramlade jag ihop lite mobbat och sen dess har jag haft ont i min fot :p har dock inte så mycket ont, så ska rida idag tänkte jag :)

här är en bild, ska lägga upp bilder på lite presenter vi fick igår sen också! Tack alla som kom! ♥

meeee!, tänkte dock inte på att fota helbild på hur jag såg ut, sorry!


Kommentarer
Postat av: emelie svensson

vilken fin blogg! :)

Skrivet den 2011-11-05 Klockan 11:57:30
Blogg/Hemsida: http://emeliiiesvenssoon.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback