Jag ,du ,vi!! 3/11-11

Skrivet den 2011-11-04 Klockan 16:49:43

Idag pluggade jag o sen åkte jag till Becka :) älska:)
så åkte vi till stallet där hennes häst står som heter Gittan super fin va hon . Men först då .. Vi började me o mocka o sopa sen fixade vi höt så att de fanns för ikväll och imon . Efter nån timme så hämtade vi Gittan och ryktade henne fin:) sen tränsde vi och gick till ridhuset , vi skulle longera o sen köra frihetsdressyr !!
Det gick as bra Gittan lyssnade as fint när jag gick med henne i ridhuset:) älska (a) o så fick hon massor med morötter !:) haha sötishästen :) jag vill oxå ha en häst som Becka :( men bor inte i Småland jue !! När jag skulle hämta en grej i Beckas ryktlåda så gick huvud dörren till ridhuset sönder haha Gud vad jag tar sönder allt . Iaf sen åkte vi hem te Becka igen och åt mellis och efter en stund gick jag o hennes syrra ut med kaninerna o marsvinen , sen kom mammsen o så åkte vi tbx till mormor o morfar nu kollar jag på Gladiator och ska sova nu


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback