Hej

Skrivet den 2011-11-17 Klockan 10:25:23

Igår va de hoppning på lektionen då och jag fick Sonet en häst som är rädd för allt .. Alla ba de kommer no inte gå så bra för dig idag , till svar fick de Sonet kan hoppa vi måste bara våga .! Så hoppade vi o Anna (min tränare ) sa att jag skulle leka med honom bara o typ rufsa han i manen o säga att han e duktig o så för då tycker han de e kul !! Så jag gjorde det o vi hade as kul . de va lite pinsamt när han inte ville hoppa i höger varv men så fick jag hoppa sist i andra varvet istället. Sötnosen va jätte duktig o han blev svettig gubben lilla så jag ryktade honom ordenkligt så drack han jätte mycket. Jag köpte nya stövlar Richmond High Pro rider scs3 vet ni vilka jag menar??
Fick iaf skav sår i knävecket som gör as ont !! Idag blir de doktorn eller neurologen som de htr. Ja blogga går as segt nu men de e bra att ni hänger kvar !!nu börjar franskan sen lunch
/Bella


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback