äntligen hemma !

Skrivet den 2011-11-13 Klockan 15:03:26
är hemma från konfirmationssakgrejen var rätt nice faktiskt :) vi sprang omkring och gjorde lite random övningar och så vare mat, lasange. gott! c: sen kollade vi film, bruce den allsmäktiga, den var väl helt okej. Först låg jag och emma och typ asgarva för ingenting, hehe, sedan började det regna popcornkärnor, var någon som kastade, andreas tror jag han hette (full koll på alla namn hära! xd) och jag venne. såg typ inget av filmen från mitten->slutet. sen körde dom typ sanning & konka (jag var dock nt med :p) & sen gick vi och la oss .. 

idag vare gustjänst bara, och nue jag hemma. Är fett med trött så ska väl lägga mig i tid idag kanske? (: 





Kommentarer
Postat av: iiiden med 3 i

sv: hihi tack:D

kram

Skrivet den 2011-11-13 Klockan 17:07:31
Blogg/Hemsida: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: Matilda Sparrenhök

Sv: Tja! Gröndalsskolan går jag på :)

Skrivet den 2011-11-13 Klockan 19:40:44
Blogg/Hemsida: http://matildasparrenhok.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback