2 inlägg på 5 dagar, inte okej

Skrivet den 2011-11-18 Klockan 20:34:12
hejsan.. orkar inte hålla på och säga förlåt för dålig update hela tiden, så ah.

igår mådde jag skit, fetaste mensvärken så gick hem från skolan. Sedan tränade jag på kvällen, för rörelse ska ju tydligen hjälpa. en jävla tur att jag gick, hade missat asmycket annars. Kommer nog bli bra! :)

idag, inget speciellt har hänt. Fick C på idrottsprovet, är nöjd med det, var bara 1 poäng från A. när jag kom hem från skolan kollade jag typ lite på tv & håller på att ladda ner hela säsong 1 av vampire diaries :D

imorgon
, vi hörs väl då men om inte så ska jag & köpa en vinterjacka och kanske skor!

gissa vilka som köpte julkalender ?? haha!

Kommentarer
Postat av: Sandra

följas på bloglovin? :D

Skrivet den 2011-11-18 Klockan 21:39:27
Blogg/Hemsida: http://sandravikstrom.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback