-> Kyrkan!

Skrivet den 2011-11-12 Klockan 13:21:20
Ska till kyrkan för övernattning. Konfirmerar mig ju tillsammans med Stella :)
Haha känner mig aningen mobbad som dansar runt i rummet när jag ska packa till musiken x) Igår var i alla fall älskling här, har ju tappat bort mitt busskort så han får komma hit hela tiden :/ men mycket bättre än inget! Imorgon efter det lilla 'lägret' eller vad man nu ska kalla det är slut ska jag plugga har jag bestämt mig. Behöver verkligen de, fattar inte ett skit av matte & no som vi ska ha prov på i veckan. Fysik är inte min grej :o

Kanske trevligt att lägga upp en liten snabb outfit, inget speciellt men. Sen får ni en otroligt vacker facelook at the same time ;)



Mahahah mobba inte, bjuder :D Ser skrynklig ut HAHAH, men skitsamma orkar inte ta ny :s
juste, haha har likadana brallor som isa ;)

/Emma

Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

Nice header :)

Skrivet den 2011-11-12 Klockan 13:28:57
Blogg/Hemsida: http://jummivonminji.webblogg.se/
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

Nice header :)

Skrivet den 2011-11-12 Klockan 13:29:50
Blogg/Hemsida: http://jummivonminji.webblogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback