Testar :)

Skrivet den 2011-07-24 Klockan 23:15:27
Detta är då ett testinlägg, skrivet av Stella Sirén.
Venne ens om det blir ngt av denna blogg men det lär vi märka.

Awesome som fan är jag iaf för bloggen är sjukt snygg, det går inte att förneka. Hoppas Isapisa / bella (vad ska jag skriva? jag kallar henne isa men alla andra bella haha) också gillar de :P 

Jag ska fixa detta också ->
♥ Underskrifter. Stella/Bella/Stella&Bella klart!
♥ Ta bort understrukningen på länkarna + fixa länkarna klart!
♥ Fixa menyn
♥ fixa kommentarsrutorna med bild
♥ - || - där det står "postat av" klart!
♥ SMILEEEEEEEEEYS :'3 klart!
♥ Kategorier klart!
♥ Fixa tidsakerna där nere ↓ klart!

så ja, det ä lite kvar men satan vad snyggt det kommer bli :D
nu ska vi bara se vilket bloggnamn det blir, det lär vi märka (:

Kommentarer
Postat av: Stella 8)

TEST! :D

Skrivet den 2011-07-24 Klockan 23:49:56
Postat av: Anonym

Skrivet den 2011-07-24 Klockan 23:50:07
Blogg/Hemsida: http://bloggadress
Postat av: Sofia

Sv: har honom på prov för eventuellt senare köp

Skrivet den 2011-07-29 Klockan 17:11:25
Blogg/Hemsida: http://prorider.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

Trackback